Да бъдеш задник...

Светлина... Завинаги... Нирвана.... това е част от песничката на Миро feat. Mike Johnson - Нирвана, която слушкам в момента. OK, признавам си - голям съм задник и това е. Защо ли?

По принцип съм свитичкото, срамежливо момченце, което обича да го асоциират със прилагателните имена - "сладко", 'забавно','готино' и да си подскача из полята (не че съм виждал такива, но въпроса е принципен), да припява някоя сладка песничка и да се забвлява всячески. Каква е равносметката това лято - скъсах нервите на бившето гадже, размотавам едно момче и обидих трето и всичко това без да искам или по скоро от алтруизъм. Ще отида да се помоля някъде да не проявявам повече от това гнусно качество, което ме води само до деструкивност. Та отностно историйките в обратен ред. Ollin. Това е момчето което съм обидил без да искам. Всичко се почва, когато още съм бил на работа и се връщах в 3 сутринта. Както всеки друг ненормалник, който работи до това време, първата ми работа след работа е да си проверя пощата, после да хапна каквото има останало в хладилника и да се разложа върху мекото легълце (като стана дума за леглото, все още не мога да си обясня предвид температурите защо това лято спах със зимната завивка, nevermind...). Та въпросното момче ми е писало през OkCupid, а аз съм отворил писмото и съм забравил - ок. Колко олигофренично от моя страна... еми русите отдалеч се разпознаваме, моля, моля... Да, знам че има и друга причина напоследък да не отговарям на такива писма (може би истинската), а именно заминаването ми за Англия през септември за да уча и не желанието ми да разбивам нечие сърце... и тук навлизаме в темата за пича от аптеките, който размотавам. Еми случи се да ми се позабавлява... преди две седмици, хванах един колега от Златни и отидохме на Час Пик (известна чалгаджийница във Варна), дали беше от радостта, че почивам, дали от много алкохол с който той ме почерпи в дискотеката (друг е въпроса, че с удоволствие приемах и пих) или от разходката, но се случи и то насред природа (ok, shame on me, гаден малък развратник, т.н.). Важното е, че продължавам да нямам особенно желание да се срещам с него, защото знам че има голяяяяяма опасност да се привържа и да добавя още една пукнатинка в сърцето си, а той продължава да ми звъни почти всеки ден... за капак той дойде на една дискотека преди два дни, където беше и бившата и тя се убиди, че съм с момче, направи луд скандал в дискотеката и си замина и не съм я виждал от тогава... 

Въобще да мислиш за другите обикновенно те прави задник, особенно ако другите мислят за себе си предостатъчно....

0 comments

Make A Comment
top