Заминавам

Останаха броени часове до заминаването, а аз още стягам багаж :) може би партито в "Сашко" изцеди до последно силите ми :) Важното е че се отървах от пустия COLD FEET синдром! Ей сега пообиколих блоговете които си следя и забелязах тревожни неща в няколко блога, надявам се при Крис нещата да са от възрастта. Все пак ще си позволя да вметна, че е хубаво да отстояваш правата си, за което евала :) подкрепям те в "анти-робските начинания" :P само и те моля да не прекаляваш с много подобни дейности. Относно следенето на чата и телефоните - все ми е тая - не върша нищо нелегално и не ми пука особенно дали някой дебел чичко с поничка в уста ще слуша разговорите ми, би ми пукало ако се разпространяваха с комерсиална цел - в смисъл и аз искам парче от пая :)

Пожелавам на всички слънчево и позитвно настроение докато ме няма,

Mit der Liebe,
Val

p.s.: ще пусна след малко и десерта на седмицата, защото предполагам че до края на следващата няма да имам достъп до нет в UK :) а снимки от партито - като ми ги пратят ;)

0 comments

Make A Comment
top