Пътепис към Единбург

Сутрин, 3:00

(след бясно звънене на входната врата)
Баба: Закъснявате! Ставайте бързо!
Майка: За къде бе жена? Той полета е в 5:15 ...

Сутрин, 3:30

Аз: Ей сега, ще си взема едно душче....
Майка: Какво дупе? В багажа ти няма място за повече глупости


 

Сутрин, 3:45

Аз: И да предадете "Ciao!" на братовюед ми...
Наще: Е той нали те помоли да го събудиш?
Аз: Пробвах ама е усърдно заспал в тоалетната
Наще: Ама, как така? Добре ли е?
Аз: Предполагам, щом не успях да го събудя с вода и шамари.....


 

Сутрин, 4:10

Аз: Има ли шанс Яна вече да е на летището?
Зоро: Това е Яна. Още се къпе, след малко ще стяга багаж...
(след 2 мин по GSM)Яна: Вал, къде си, аз съм на летището отдавна....

Сутрин, 5:15

В самолета: Уважаеми пътници, излитаме от Варна...
Аз: А, не думай.... (сериозно на четвъртия език на който го казаха се чудех дали да изпищя "Въх обърках града J")

Сутрин, 5:35

Стюардесата: Do you want something to drink?
Аз: No
Тя: С колко захар и ми подава кафенце

Сутрин, 7:15, на летището в Будапеща

Яна: Отивам до тоалетна
Аз: Добре
(след 30 секунди)
Аз: Ааааааааа disgusting... никакви публик тойлитс повече

Сутрин, 7:40, в самолета

Аз: Яна мирише ми на наденички....
Яна: Мило, от къде ги помириса тия наденички, тука на нищо не мирише.....
(след 15мин сервират закуска)
Аз: Мило казах ти че ми мирише на наденички!
Яна: Това са бъркани яйца, мило.....

Предиобед на летището в Лондон

Аз: Пак се минах да мина през обществената тоалетна – изхабих цял топ хартия докато си направя седалката добре (бтв има едно кафе & бургери и т.н. там та нашия сервитйор беше мега сладък...норт терминал, гетуик)

Следобед в Лондон

АЗ: Мило умирам от скука.........
Яна: Таман няма да ми се налага да те убивам...

В самолета към Единбург, 9:45 pm

Пилота по високоговорителя: … thank you for choosing us….
Аз: Ако изкара още един път такъв секси тон ще го скъсам
Яна: Да, секси е... (замислено)

От квартирата на Яна, 10:25 pm

Яна: Да той(става дума за мен) много обича мама, ама и мама много го обича. Абе що не си разменим с тебе половете?
Вал: Яна, сигурна ли си че да сменим къщите няма да е значително по лесно?

-енд-

0 comments

Make A Comment
top