“Да яхнем метлите” или религията на една кучка

Наскоро седях и гледах замечтано през прозореца. Някаква тъга беше обхванала нежно съцето ми и се чудех каква е моята си дефиниция за щастие. В следващия момент се усетих – аз съм патологична кучка. Но каква е разликата с това да си нормално функицониращ индивид или ‘нема такова животно’? Кое всъщност ни вкарва в тъй наречения “Bitch forever” клуб - дали е само липсата на задръжки или пък привидната ни перверзност... Замислих се и установих, че когато паднеш на това ниво, ти остава само едната душа... ама да си стои там, все някой ден и нея ще продам за жълти стотинки. Пак изпаднах в безсмислени спорове с моята персона. Тя така и не се отказа от пустата си логика.. ама и нея ще продам рано или късно.... Времето минава, а аз така и не разбах дали реалността ме преследва или аз страня от нея, мисля си че е по-добре да не е нито едното, нито другото. Иска ми се да живея в приказка и всичко да е красиво, като в драматизация на Дисни, да няма фалш, да няма суета, да няма мизерия, да се цени не само външността, но и онова което е навътре в теб. Стига фантазии! Времето минава, а трябва да напудря грозното си носле и после на кафе... Няма пък да ходя... да си гледат работата – нали съм кучка, що да не им вържа тeнекия. Кофти ми е, не че аз не си го правя такова, но и въпреки това си ми е кофти. Мразя да съм героят, защото трябва да олицетворявам доброто, но вътрешното ми аз не е добро, тоест вече не е... както се изрази един приятел „биде проято от червеи”. Сещам се за един спор с братовчед ми относно колко асоциални стават обществата и то на база музикални стилове, макар и музиката да носи в себе си култура или по-скоро суб-култура, абсурдът е, че нещото, което ни обединява с дадена група хора, ни разделя от останалите... както и да е... Да! Тихата лудост пак ме обхваща.... от цялата работа със спора обаче достигнахме до важен за мен извод – че човек след известно време на живот се променя. Споням си за едно много сладко момиче, отличничка и всичко и всичко, и ужаса и болката в сърцето, когато разбрах от бивши съученици, че е пропаднала, че животът я е смачкал, че е ... наркоманка. А аз, нали съм „лека душица” дори не отидох да й върна Лексикона, който беше останал в мен още от преди 5 години. Извратена работа... добрите хора страдат. Но казах си, че повече никаква доброта и това е. Само разврат, а като остарея и стана дърта кукумявка ще яхна метлата и ще ме показват по панаирите като някаква откачалка. Мдам .... ‘живота яко съкс’ беше максимата на една позната, но май почва да става и моя максима. Абе “Bitch Forever” я се стегни и бързо на магистралата (на живота де, вий пък какво, да не си помислихте, че наистина съм кучка? Споко само аз се смятам за такава )....

0 comments

Make A Comment
top