Хем боли, хем сърби....

Хем боли, хем сърби" e популярна българска поговорка. При мен важи в пълна сила във всяко едно отношение. Чувствам се самотен и тъжен. Реално погледнато имам нужда от приятел, от човек, който да ме развлича, а на разположение имам двама вричащи ми се в любов, гледащи ме с влажни очички и казващи щом не искаш да си с мен аз пък ти се сърдя. Цялата обстановка ме кара да се чувствам още по зле, защото точно сега имам нужда от някой който да ме support-ва, защото наистина ми е тежко покрай цялата история със заминаването. 
От друга страна все още се чудя какво да организирам за приятелите (онези същите дето след завършването не се обадиха с месеци) за изпращането ми - дали пикник, дали диско, дали и двете или пък нещо съвсем различно, а то няма и време :( 
Незнам дали е времето или пък си го самовнушавам, но изпитвам сериозна нужда някой да ме гушне и да си поплача малко :( wtf, queeny again?

3 comments

Make A Comment
top