Queen Sized


Поредната американска набързо написана комедия с елементи на high school drama. Ако ви се гледа нещо просто така да запълните времето - перфектно.

За какво иде реч или както се казва - да гледаме между пикселчета :) Става дума точно за онова балонче, за което разправя Krijis. Мисля, че то се получава когато си от онези супер лесно раними хора като мен, които искат да изживеят момента, искат да запазят невинното и детското в себе си и да виждат света цветен. Както обикновенно антиподите на този тип хора са доста крайни, искат да ги(ни) смачкат, за да повдигнат собствената си липса на самочуствие и резултатът е изграждане на техники като тази, от The Next Best Thing (да онзи филм с Мадона и зверскто печено) - с прозорчето на колата. Иначе пречупено през призмата на филма става как дебеличкото дете, което е осмивано от всички става кралица на училището или нещо подобно (не съм много на ТИ в всички high school американизми). Кофтито е, че ми напомни на една такава съученичка, с която бяхме и още сме си много добри приятели а в по-малките класове я скъсваха от подигравки....


Но пък и аз - типичния представител на русите хора какво ли съм седнал да разсъждавам...

0 comments

Make A Comment
top